Unapređenje komunikacije
Kako da PR u Vašoj firmi postigne bolje rezultate
(mentorski rad)
►
Kako da napravite strategiju komunikacije (obuka - in house)
►
Kako da budete društveno odgovorna firma (obuka - in house)
►
Kako da PR u Vašoj firmi postigne bolje rezultate - mentorski rad
Tokom 6 meseci zajedničkog rada (ukupno 24 modula), pomoći ćemo osobi zaduženoj za PR i komunikaciju u Vašoj firmi da:
- utvrdi trenutnu komunikacionu poziciju preduzeća, i osmisli modele razvoja
- utvrdi jasne ciljne grupe i uspostavi model komunikacije sa njima, u skladu sa ciljevima preduzeća
- okupi medije i ostvari kvalitetnu komunikaciju sa njima
- osmisli konkretne PR aktivnosti na godišnjem nivou
- uspešno i bez napora realizuje sve planirane aktivnosti
- osmisli model interne komunikacije, i aktivnosti za poboljšanje međuljudskih odnosa
- osmisli i realizuje ciljane društveno odgovorne aktivnosti u skladu sa smernicama Svetske banke, i kroz njih otvori mogućnost za povećanje prodaje usluga ili proizvoda preduzeća
Kako da napravite strategiju komunikacije (obuka - in house)
Tokom dvodnevnog kursa, PR ili druga osoba zadužena za komunikaciju u Vašoj firmi saznaće kako da napravi dugoročnu i kratkoročnu strategiju komunikacije, koja će:
- biti usklađena sa strategijom i ciljevima poslovanja Vaše firme
- biti jasno definisana ka svim stejkholderima
- omogućiti uspešniju komunikaciju sa medijima
- obuhvatiti i eksternu i internu komunikaciju
- biti usmerena na poboljšanje međuljudskih odnosa u firmi
- obuhvatiti i društveno odgovorne aktivnosti
Kako da budete društveno odgovorna firma (obuka - in house)
Kroz jednodnevni kurs o društveno odgovornom poslovanju (Corporate Social Responsibility – CSR), uz niz praktičnih primera, osobi u Vašoj firmi koju ste angažovali da se bavi društvenom odgovornošću, pomoći ćemo da sazna:
- šta je društveno odgovorno poslovanje i koje su smernice Svetske banke za uspešan CSR
- kada i kako krenuti u CSR aktivnosti
- kako osmisliti CSR strategiju
- kako pomoću CSR aktivnosti povećati prodaju (dugoročne aktivnosti, jednokratni skupovi sa dugoročnim efektom, jednokratni skupovi sa trenutnim efektom)
- kako izmeriti efekte CSR aktivnosti
- kakav je značaj uključivanja zaposlenih u volontiranje, i kako ih uključiti
- kako na najbolji način prezentovati medijima CSR aktivnosti
Detaljne informacije:
Lela Saković
lela@openit.rs
064 81 70 120